6/21/2015

Converse Made By You giveaway results


Hurá, tu výsledky nedávneho Converse giveaway. Zahltili ste nás super fotkami aj príbehmi, z ktorých bolo náročné vybrať užší výber a chvíľu trvalo vyhodnotenie a danie dokopy tohto článku - ale stálo to za to! Prvá fotka patrí výherkyni nového páru limitovanej edície Converse, Miške Miškeje, ktorú vybrali priamo v Converse, a jej príbehu: 

"Dnes to je už 22 rokov, čo obývam túto planétu, nedávno som mala narodeniny a myslela som na svoje sladké stredoškolské časy. Retrospektívne som sa vracala starými vychodenými chodníčkami vo svojej mysli a prehrávala si momenty, ktoré mi utkveli v pamäti. Ako čerstvá stredoškoláčka som aj ja chcela niekam patriť, chcela som mať vlastný štýl obliekania, byť odlišná, obyčajná, výnimočná, ale zároveň sa aj podobať ľuďom, ktorých som tak obdivovala. Vo svojom veku som milovala všetko punkové, rockové, temné, čierne. Takmer každý spevák či speváčka mali na plagátoch či v klipoch obuté Conversky, a ja som to tak hltala pohľadom a potajomky po nich túžila. Od rodičov by mi ani nenapadlo vypýtať si tie tenisky, pretože viem, že by mi ich aj tak nekúpili a preto som vymýšľala spôsoby, ako si na ne zarobiť, avšak nikto nechcel 15-ročnú brigádničku, a tak som šetrila mincu po mince a odkladala ich do plechovkovej pokladnice, trvalo mi to asi pol roka, kým som na ne konečne nahrabala. A vtedy sa začala písať história! Na moje prekvapenie, nielen, že to boli najdokonalejšie topánky pod slnkom, sladkým bonusom bolo, že boli neskutočne pohodlné. Viem, že moja mama bola zo mňa na nervy, pretože som ich nosila obuté ešte aj v lete, keď boli letné horúčavy, ale pre mňa to bola ideálna obuv storočia. Už ich samozrejme nenosím, pretože sú podľa mňa nenositeľné, ale moja sestra tvrdí, že to je najväčší underground a mala by som jej ich aspoň požičať. Nech sa už veci majú akokoľvek, srdce (kamarát tvrdí, že mám namiesto srdca botník) mi ich nedovolí vyhodiť. Nedokážem zahodiť 7 rokov krásnych spomienok. Pripomínajú mi najkrajšie časy, sú mojím prenášadlom v čase. S nimi som prežila opilecké pády, túry, opekačky, stanovačky, chatovačky, koncerty, dlhé letné večery, rozchody, lásky, úsmevy, zábavu, časy školské, časy milované, časy mladé. Avšak, už to chce nový príbeh, a asi aj pár topánok, nie pár akože viac druhov topánok, ale pár akože topánka a k nej patrí ďalšia topánka."

Miške blahoželám a pripájam ďalších finalistov a ich výnimočné fotky a príbehy, ďakujeme za všetky! 

 Oľga Makarová
"Posielam zbožňované, ktoré zažili tri Pohody, desať hitchhikingov, Ďumbier a Tatry (áno, hlúpy nápad), jednu sanitku. Na fotke je české Lipno."

Kristína Botlová
"Pri zadaní tejto sútaže som si uvedomila, že ja vlastne nosím 8-ročné tenisky a áno, uvedomujem si, že aj tak vyzerajú. Ale mám k nim akýsi iný vzťah. Boli to moje úplne prvé Conversky. Dovtedy mi takúto obuv zakazovali, lebo mám ploché nohy, ale tak viete ako to je, čím viac vám niečo zakazujú, tým viac to chcete!
Keď som mala 16 a išla som s rodičmi na dovolenku na Krétu, na večernej prechádzke sa mi z mojich tenisiek odlúpla podrážka, a tak sme išli nájsť nejaký obchod, kde by som si mohla kúpiť nové. Našla som tieto a bola to láska na prvý pohľad. Odvtedy som si kúpila samozrejme ďalších niekoľko párov, ale tieto budú navždy špecialne, aj keď su dotrhané, doničené, asi 100x vypraté, no videli kopec lesov, festivalov, barov, koncertov a boli so mnou aj na príjmačkách na vysokú školu."  

 Ajka Kuklová 
"Posielam foto mojich "tichošlapiek", ktoré už dožívajú, ale neviem bez nich byť." 
 
Siska Ráczová
"Posielam príbeh nie jedných tenisiek Converse, ale hneď niekoľkých. Každé nielen, že navštívili nie jeden festival, ale boli dokonca aj súčasťou organizovania jedného z nich, a to obľúbeného Grejp festivalu, pochodili svetom/blatom/trávou/snehom, videli nevídane, ale i vnútro práčky."

Patrícia Kušická

Lea Laurovičová 
"Prvé a najmilovanejšie."  
   
Mária Lakomny
"To sú moje veeeľmi staručké tenisky. Kúpila som ich presne 9 rokov dozadu niekde v Bratislave, keď som bola na štipendiu Erasmus. Boli moje obľúbené! Boli, lebo teraz iba ležia v krabici a ja absolútne nemám ten cit, aby som ich vyhodila. Sú stále so mnou, aj keď ich bohužiaľ už nenosím. Pozerám na ne a spomínam si na všetky tie krásne momenty, kedy som ich mala na nohách. Všetky tripy po Slovensku, rande pri Dunaji, festival Pohoda, všetky dažde, horúčavy, aj nejaký sneh... Boli ideálne k šatám, aj k sukniam a aj k obyčajným nohaviciam. Jednoznačne sa spájaju so spomienkami na najlepší rok môjho života, ktorý som strávila tých 9 rokov dozadu na Slovensku. Som Polka so starými Conversami v krabici, túžiaca po nových bielych teniskách a žijem v Nitre."

 Veronika Pilátová
"Moje Converse prežili milión festivalov, koncertov, stanovačiek, výletov. Prechodili kilometre tatranských dolín, boli súčasťou mnohých fotení, milých stretnutí, parádnych zážitkov.
Ale hlavne - práve tieto som mala obuté na nohách vtedy, keď som spoznala svojho frajera. Svoje Conversky mal na nohách vtedy aj on a preto sme vedeli, že presne toto bude ono a že patríme k sebe. Teraz spolu bývame. A mne tie topánky plné milých príbehov bolo ľúto vyhodiť a tak som ich proste len povesila na klinec. DOSLOVA."
 


 Ivana Maleš
"Posielam príbehy mojich Converse All Star tenisiek. Moje prvé som mala asi v 15. rokoch, a tak som si uvedomila, že vlastne 20 rokov stále nosím Conversky.
Tie napravo, biele, zažili festivaly na Slovensku aj zahraničí, galérie, dlhé prechádzky, niekoľkokrát cestu okolo Západneho Balkánu, ale aj cestu po Sýrii v 2011. Cestu po krajine, ktorá sa odvtedy tak zmenila, že už nikdy nebude taká, ako bola. Damascus a jeho dlhé, úzke uličky, výhľady na mesto Aleppo z citadely, západ slnka nad Palmýrou, cesta popri Eufrate s dedinami ako z biblických čias, mŕtve mestá, najšpinavšia pláž, akú som v živote videla a ostrov Arwad. Druhá fotka je z mesta Rasafa z 9. storočia p.n.l. uprostred Sýrskej púšte. Na tej fotke mám obuté biele Conversky. Pomaly už končia svoj príbeh.
Žlté majú toho za sebou menej, ale aj tak stihli velľa. Precestovali celú Brazíliu, prebrodili sa cez Amazonsky prales, duny na severe v Jericoacoara a tancovali sambu na karnevale v Rio de Janeiro. Momentálne kočíkujú našu takmer ročnú dcčrku každý deň do Medickej záhrady a Horského parku."
 
 Ľubka Letková

Anna-Marie Horáková
"Mám staršího bráchu, kterého miluji z celého srdce. Můj brácha je o 9 let starší a ještě ke všemu voják z povolání. Bydlí daleko ode mne a já ho vidím třeba 2x do roka. On taky dost často cestuje. Má rodinu v Americe a jel za ní na tři měsíce, později možná na celý život. Samozřejmě jsem hrozně chtěla, aby mi něco přivezl, ale o nic jsem si neřekla. Před tím než odjel, stavil se za mnou a v průběhu rozhovoru se svěřil, že po něm všichni chtějí dárky. Bylo to hloupé a já po něm vlastně ani nechtěla nic víc, než aby se vrátil. Vůbec nic jsem mu neřekla. Hrozně jsem toužila po
Converskách. Koupila bych si je sama, jenže naše rodina nemá na rozhazování a takové boty by brali jako rozmar, to si radši budu šetřit.
Brácha se naštěstí vrátil. Byl u nás celý víkend a když jsem ho pak v neděli šla doprovodit řekl, ať jdu s ním do auta. Vytáhl pár jasně růžových conversek. Barevným botám moc nefandím, ale tyhle, ty jsou vyjímka. Miluji je. Ne proto, že jsou to Conversky, ale proto, že si na mě vzpomněl, že si možná z x let starého rozhovoru pamatoval, jak obdivuji Converse. A že trefil mou velikost."


Martina Rajníková
"Toto sú moje prvé Conversky, už majú 4 roky, no stále sú v dobrom stave a rada si ich obujem. Pridávam fotku šťastnej novej majiteľky pred 4 rokmi."

 Lýdia Štrauchová
"Posielam foto mojich obľúbených neoniek, ktoré musím dobre skrývať pred naším šteňaťom, páčia sa aj jej."

 Maťa Mihálová
"Na začiatku bola láska na prvý pohľad. Zrýchlený dych. Serotonín, dopamín, adrenalín. Všetko naraz. Sme spolu od mojich štrnástich rokov. Hlava v oblakoch. Priznám sa, že nie vždy to bolo ľahké. Nepredvídaná letná búrka skoro otriasla našim vzťahom, ale ja som bola verná. Máme silné puto. Také sa nedá len tak zahodiť do koša. Aj keď moja mama by asi nesúhlasila. Ako sa na ne pozerám zbližša, vidím stopy našej lásky. Nenápadná kvapka farby pri päte ľavej topánky, ktorá sa tam dostala, keď som si po sťahovaní do nového bytu maľovala prvú vlastnú detskú izbu, odtlačky zubov šteniatka na špičke, z ktorého medzičasom vyrástol poslušný fešák a diery, praskliny a vydrané miesta, ktoré vznikli pretože som sa tých Prvých nedokázala vzdať. Všetko čo je prvýkrát, má neopakovateľné čaro. Hoci bolo pre mňa je ťažké sa s nimi rozlúčiť, postupne ich vystriedali ďalšie páry. Tieto stále ostali. V krabici v skrini, ukryté tak hlboko, že som skoro stratila nádej, keď som ich teraz po rokoch hľadala. Ale našla som. Rozhodla som sa ich ešte raz prevetrať. Čo som zistila? Mám s nimi nohy v oblakoch."



 Petra Veselá 
Backstage, Spartan

1 comment:

  1. Its not thin at all. Once you define the curls and you let them air dry, this lace wigs uk is big. It comes with long babyhairs that you can cut to your liking. The brazilian hair uk is very soft and the pattern is like wet n wavy but when its air dried its like a baby doll wand curl look. Its too cute, and great for summer. I will be purchasing again soon. I was nervous about buying human hair wigs uk on here but it arrived in just a couple of days and comes with a travel size spray bottle with eyelashes. Also the hair omg soooo soft but it do have a little odor to it not that bad human hair extensions spray or shampoo can't fix. The descriptions of this hair was on point I didn't have to bleached the knots but I will still be cutting the baby hairs just for my preference. Overall must buy human hair uk on a budget. F.Y.I for those who has a small head like me the cap is avgerage so get a band to make it more fit to your head.

    ReplyDelete